.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسی تعامل گردشگری ویتنام و مازندران
ارتباط گردشگری مازندران با ویتنام در نشست مشترک با هيأت اعزامی این کشور در ساری مورد بررسی قرار گرفت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در نشست هيأت تجاري کشور ويتنام با اتاق بازرگاني مازندران از این استان بعنوان سرزمین فرهنگ، تمدن و طبیعت اش شگفت انگیز یاد کرد و گفت: مازندران بعنوان قطب طبیعت گردی کشور سالانه پذیرای میلیون هاگردشگر داخلی و هزاران گردشگر خارجی است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی مازندران مهران حسنی با اشاره به اینکه در دنیا دریای خزر به دریای کاسپین معروف است، اظهارداشت: بیش از 340 کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر و همچنین جنگل های زیبای هیرکانی با درختان پهن برگ که در دنیا کم نظیر در استان مازندران وجود دارد.

وی به بیش از دو هزار آثار تاریخی در استان اشاره کرد و افزود: از این تعداد آثار 716 اثر طبیعی، تاریخی و معنوی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

حسنی از ثبت باغ تاریخی عباس آباد بهشهر در یونسکو بعنوان یک اثر تاریخی خبر داد و گفت: در استان مازندران آبهای گرم معدنی با خواص درمانی و جاذبه های کم نظیری در زمینه طبیعت گردی و سلامت  وجود دارد.

وی به بیش از 200 آژانس جهانگردی، دو تله کابین ، مجموعه تفریحی و توریستی با اتصال دریا و جنگل و تنوع صنایع دستی برگرفته از طبیعت و اقلیم مازندران است، اشاره کرد.

حسنی به  ساخت هتل های 5 ستاره در استان اشاره و گفت: از ظرفیت های مازندران می توان در زمینه های مختلف طبیعت گردی، تاریخی، فرهنگی، دریایی، سلامت، غذا و روستایی نام برد که می تواند برای گردشگران خارجی جذاب باشد.

وی با بیان اینکه کشور ویتنام بازار هدف نبوده است، تصریح کرد: با توجه به حضور هیات ویتنامی به استان مازندران می توانیم با تعامل و همفکری فعالیتهای مشترکی را در این عرصه تعریف و محقق کنیم.

هيئت اقتصادي ويتنام كه براي بازديد از ظرفيت ها و توانمندي هاي مازندران از روز دوشنبه نوزدهم مرداد وارد استان شده اندهمراه با خيل عظيم و با شكوه مردم مازندران در مراسم تشييع 30 شهيد غواص و خط شكن در ساري شركت كردند .

شور و شعف ودلدادگی مردم  به قهرمانان دفاع مقدس برای این هیئت که جنگ با امریکا را تجربه کرده است بسیار تاثیر گذار و تحسین برانگیز بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.378 seconds.